Krajská knihovna v Pardubicích
vypisuje výběrové řízení na pracovní pozici:
Uklízeč/ka
Pracovní náplň:
- úklid veřejných a kancelářských prostor včetně sociálních zařízení
- úklid skladů a depozitáře
Požadujeme:
- pečlivost, smysl pro pořádek, spolehlivost, samostatnost
- praxe minimálně 2 roky na obdobné pozici
Nabízíme:
- typ pracovního poměru – práce na zkrácený pracovní úvazek (0,5)
- typ smluvního vztahu – pracovní smlouva (HPP)
- délka pracovního poměru – na dobu určitou
- benefity – příspěvek na stravování, dovolená v délce 25 dnů
- pracovní doba – pondělí až pátek od 6.00 do 10.00 hod (výjimečně v sobotu nebo v neděli na základě předchozí domluvy)
- základní plat dle platných tabulek a vnitřních předpisů
- nástup od 2. 1. 2023 nebo dle dohody
Ke zpracování Vašich osobních údajů a zařazení Vaší žádosti do výběrového řízení je nezbytné zaslat text Souhlasu se zpracováním osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb. v následujícím znění:
„Prohlašuji, že v souladu s ustanovením § 5 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, souhlasím se zpracováním svých osobních údajů uvedených v této přihlášce a jejích přílohách, které tímto poskytuji na dobu jednoho roku Krajské knihovně v Pardubicích, příspěvkové organizaci Pardubického kraje, pro jejich další zpracování za účelem výběru vhodného kandidáta/kandidátky na obsazení vypisované pracovní pozice."
Přihlášky, které nebudou splňovat uvedené požadavky, nebudou zařazeny do výběrového řízení.
Kontakt: Nabídky se strukturovaným životopisem a souhlasem se zpracováním osobních údajů
zasílejte pouze elektronicky do 9. 12. 2022 na e-mail: m.dolezalova@knihovna-pardubice.cz
Dále vypisuje výběrové řízení také na pracovní pozici:
Samostatná(ý) mzdová(ý) účetní/ personalista
Popis nabídky práce:
Baví vás práce s čísly, orientujete se v oblasti zpracování mezd a s tím související legislativou? Hledáme kolegyni, která se stane součástí teamu ekonomického oddělení.
• kompletní zpracování mezd
• výpočet a evidence nemocenských dávek
• další činnosti spojené se mzdovou oblastí – hlášení, přehledy, ELDP
• legislativa zaměstnávání cizinců
• komunikace se státními institucemi
• správa a vedení agendy mimořádných událostí (pracovní úrazy, audity…)
• roční zúčtování
• daně z příjmu fyzických osob
• spolupráce s kolegy napříč firmou
Požadujeme:
- SŠ vzdělání ekonomického směru
• praxe minimálně 3 roky v oblasti mzdového účetnictví a personalistiky
• velmi dobrá orientace ve mzdové a pracovněprávní legislativě
znalost Zákoníku práce
• výborná znalost MS Office, Excel
• znalost účetního programu VEMA výhodou
• samostatnost
• pečlivost, spolehlivost
Nabízíme:
- zajímavou práci ve stabilní organizaci
- platové ohodnocení dle platných tabulek – 10. třída.
• práce na HPP se zkráceným úvazkem (0,6), smlouva na dobu určitou s výhledem na prodloužení na dobu neurčitou
• zaměstnanecké benefity: 25 dnů dovolené, sick day, možnosti dalšího odborného vzdělávání,
příspěvek na stravování, služební telefon, možnost využití pružné pracovní doby
• nástup dle domluvy
Další důležité informace:
Minimální požadované vzdělání: |
Úplné střední odborné vzdělání s maturitou a bez vyučení (maturitní obory SOU) |
Formální náležitosti:
Průvodní – motivační dopis
Aktuální strukturovaní životopis
Vlastnoručně podepsaný souhlas se zpracováním osobních údajů podle z. č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění
Zasílání žádostí do 19. 12. 2022
Poštou na adresu: Krajská knihovna v Pardubicích, Pernštýnské náměstí 77, 530 02 Pardubice s označením VŘ – mzdový účetní a NEOTVÍRAT nebo na e-mail: z.ceralova@knihovna-pardubice.cz
Krajská knihovna v Pardubicích si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit nebo nevybrat žádného vhodného kandidáta.